منتديات الابداع اليوم
مرحبا بك في منتدى الابداع اليوم,محتاجين مشرفين على كل منتدى,اولا قم بالتسجيل ثم ارسل رسالة الى المدرير (Fahmi Najjar) او (Zaid Etawi).
منتديات الابداع اليوم
مرحبا بك في منتدى الابداع اليوم,محتاجين مشرفين على كل منتدى,اولا قم بالتسجيل ثم ارسل رسالة الى المدرير (Fahmi Najjar) او (Zaid Etawi).
منتديات الابداع اليوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يوم من الابداع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولنكت xxxxxxxxxx نكت Bn-rt110نكت xxxxxxxxxx نكت Bn-rt110نكت xxxxxxxxxx نكت Bn-rt110نكت xxxxxxxxxx نكت Bn-rt110
مطلوب مشرف على كل منتدى,للمراسلة سجل في المنتدى وارسل رسالة شخصية الى (Fahmi Najjar)
عاجل: اجعل نقاطك 2000 نقطة واصبح مديرا للمنتدى(لفترة محدودة)
عرض:أضف 20 عضو كصديق لك واحصل على 500 نقطة (لفترة محدودة)...ادعو أصدقائك الان
صلي على النبي>>>الهم صلي على سيدنا محمد

نكت xxxxxxxxxx نكت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Fahmi Najjar
Admin
Admin
Fahmi Najjar

نكت xxxxxxxxxx نكت Empty
مُساهمةموضوع: نكت xxxxxxxxxx نكت   نكت xxxxxxxxxx نكت I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 10, 2010 3:27 pm

انا حبيت ارخم عليكو شويه بالنكت دى

واحد حب يخوف ولاده دبح مراته

واحد بيسال واحد تانى الساعه كام قاله معرفش قاله غريبه أنا عندي معرفش ألا خمسه

ثلاثة تيوس فرحانة جداً لأن اليوم هو تيوس داي .

واحد بخيل اتصل بالمطعم قال في عندكم عشا قالوله ايوه قال ليه ما عزمتونيش

واحد راح يسكن فى حتة جديدة جه جاره قاله فنجان قهوتك عندي قالوه اه تلاقى حد من الاولاد رماه

واحد مسطول حلق شواربه دخل على البيت يضحك ---يضحك سألوا اهلوا ليه عمال تضحك قال: تصدقوا اني ماعرفتكمش

واحدة راحت تخطب لولدها، سألتها العروسة "ابنك يدخن" ؟ قالت الست " ... . ما أظنش بس يمكن لما بيكون سكران يدخن .

مرة واحد كان معاه ربع جنيه ففكر يعمل بيه إيه يشرب عصير قصب و لا
يركب الأتوبيس

فقال أنا لو ركبت الأتوبيس هيبقي في حل

من إثنين يإما هقف أو هقعد

لو وقفت مش هيبقي في أي مشكلة لكن لو قعدت هيبقي في حل من إثنين يإما هيقعد جنبي راجل أو تقعد جمبي ست

أنا لوقعدت بجانب راجل مفيش مشكلة لكن لو قعدت بجانب ست هيبقي فيحل من إثنين لإما هنعجب ببعض يإما مش هنعجب ببعض

لو مأعجبناش ببعض مفيش مشكلة لكن لو أعجبنا ببعض هيبقي في حل من إثنين يإما هنتجوز يأما مش هنتجوز

لو مإتجوزناش مفيش مشكلة لكن لو إتجوزنا هيبقي في حل من إثنين يإما هنخلف يأما مش هنخلف

لو مخلفناش مفيش مشكلة لكن لو خلفنا هيبقي في حل من إثنين يإما هنخلف ولد أو بنت

لو خلفنا بنت مفيش مشكلة لكن لو خلفنا ولد هيبقي في حل من إثنين يإما هيستقيم أو هينحرف

لو إستقام مفيش مشكلة لكن لو إنحرف هيبقي في حل من إثنين يإما يدمن أو مش هيدمن

لو مأدمنش مفيش مشكلة لكن لو أدمن هيبقي في حل من إثنين يإما هيبقي معاه فلوس أو معهوش

لو كان معاه فلوس مفيش مشكلة لكن لو كان عايز فلوس هيبقي في حل من إثنين يإما هيسرقني أو هيقتلني

يقتلني ؟؟ !!!!!!!!

لا ياعم أنا أشرب عصير قصب أحسن

واحدة بخيلة بعتت ابنها يشترى 3 ارغفة (لها، له، لابوه) وعند عودته وجدها تنتظره ملهوفة فى النافذة تصيح :رجع الرغيف ال3 ابوك مات

ثنين بخلاء راحوا راس البر يصيفوا ، اتراهنوا اللى يطلع من المية قبل الثانى يدفع له جنيه ، الاثنين ما طلعوش

_بخيل بعت ابنه يستلف شاكوش من الجيران لف ساعة ومالقاش رجع يقول لابوه قاله: طب هات الشاكوش اللى عندنا

ثلاثة بيشربوا عصير قصب سقطت ذبابة فى كوب كل منهم
الاول: ركن الكوب على جنب وقرر انه يعزم الباقين على عصير تانى
الثانى : زاح جزء من العصير وشرب الباقى
الثالث وكان بخيل فقد صاح بالذبابة : تفى اللى شربتيه احسن لك

رقد رجل على فراش الموت كلما يفاق من غيبوبته وجد زوجته تنظر له بحنان ،فأمسك يدها وقال : لما اترفدت وقفتى معايا ،لما فلست كنتى جنبى ،لما بيتنا اتحرق كنتى جنبى ودلوقتى انتى برضه جنبى ،مش عارف ليه حاسس انك نحس

رقدت المرأة على فراش الموت ونظرت الى زوجها بأسى قائله :-فى سر تاعب ضميرى لازم اقولك عليه عشان تسامحنى قبل ما اموت ، انا خنتك مع اعز اصحابك
فرد ما تخليش ضميرك يتعبك ولا حاجة انا عارف يعنى تفتكرى انا سممتك ليه؟ -

واحد عنده مزرعة فراخ وكانت فاشلة جدا راح لمهندس زراعي وقاله: أنا مش عارف أزرع الفراخ, زرعتها من رجليها مطرحتش زرعتها من جناحها مطرحتش زرعتها من دماغها مطرحتش. المهندس قاله: روح هاتلي عينه من الأرض

واحد رخم بيصلي وسمع إتنين بيمدحوا صلاته راح قاطع الصلاة وقالهم: وكمان صايم

واحد بيسأل واحد مسطول بيقوله الشارع ده بيروح على فين فرد عليه قاله الشارع طول عمره هنا لا بيروح ولا بيجى

ست بتقول لجوزها : اطلع يا راجل شوف اللى بيحصل برة ، يظهر حرامية دخلوا البيت ؟ رد عليها وانا برضه مقامى اكلم ناس زى دول

في واحد غبى بيشتغل على تاكسي فى الصين كل ما واحد يشاور له يقلوا انا مش لسه موصلك

ولد صغير قعد مع ابوه على القهوة فنادى القهوجى وطلب منه بصوت واطى :هات لى واحد بيرة حطه فى فنجان شاى عشان بابا ما يأخدش باله
فصاح القهوجى : عندك واحد بيرة فى فنجان شاى وصلحه

شاويش بيلف بعد نصف الليل لقى صعيدى شايل باب خشب سأله عنه فرد : كنت سهران عند جماعة بلدينا قاللولى خد الباب معاك وانت ماشى

اخذ الاراجوز يهز طرطوره الاحمر وهو يلقى نكات على الصعايدة فقام احد الصعايدة يزعق فيه فخاف الرجل الذى يحرك الاراجوز فقام واعتذر له وقاله ان الصعايدة دول اجدع ناس فرد الصعيدى وانت مالك انت انا بأتكلم على ابو طرطور احمر ولسانه عايز قطعه
Hardy Boys
مبتدئ
مبتدئ

نكت xxxxxxxxxx نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت xxxxxxxxxx نكت   نكت xxxxxxxxxx نكت I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 10, 2010 5:08 pm

Laughing Laughing Laughing Laughing

شكرا يا أخ فهمي على هيك نكت هههههههههههههه
Zaid Etawi
Admin
Admin
Zaid Etawi

نكت xxxxxxxxxx نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت xxxxxxxxxx نكت   نكت xxxxxxxxxx نكت I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 20, 2010 9:46 am

ههههههههههههه حلوه كثير تسللللم

نكت xxxxxxxxxx نكت
صفحة 1 من اصل 1